Katthjälp

Idag påbörjade jag överklänningen till min medeltidsutstyrsel. Katterna ville väldigt gärna vara med och undersöka tyget. Brer man ut något på golvet så får man räkna med att få sällskap. Nirvana tyckte det var roligt att rusa över och kloa på tyget. Nirvana vet nog att de mysigaste tygerna att kloa i, är de dyra och ömtåliga. Vera nöjde sig med att ligga på tyget och betrakta mig medan jag nålade fast delarna, förmodligen var hon lite småsugen på att tjuva knappnålar.
.

.

.
Det är ju tur att man kan roa katterna ibland. Alldeles nyligen gick Vera runt och jamade olyckligt, bärandes på sin favoritleksak: påsflärpen. Vad hon vill säga med det är ju ganska uppenbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0