Världens bästa handledare

I går fick jag mitt godkännande från Transportstyrelsen. Att det tog sådan tid berodde inte på mitt hastighetsrelaterade snedsteg utan på att jag kryssat i önskemålet att bli handledare för motorcykel. En vänlig dam från transportstyrelsen var vänlig nog att ringa och förklara att jag inte hade den behörigheten samt efter min förklaring, rätta till misstaget. Jag brukar vara ganska noga när jag fyller i papper men tydligen var det en ganska vanlig miss.
.

.
Så fort vi har köpt en övningskörningskylt kan vi ut och köra. Det ska bli väldigt roligt. Jag blir förmodligen världens bästa handledare. Ödmjukhet är för övrigt lite av min specialitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0