Lilla katten

Efter mycket funderande och ganska många om och men så har jag äntligen min tatuering. Jag har tänkt på det i många år men det tog sin lilla tid innan det blev av. Men det är väl så det ska vara.
.
När det väl var dags var jag ganska spänd men tatueraren var mycket lugnande och av någon anledning fick jag såpass mycket förtroende för honom att kontrollbehovet släppte en smula och jag kunde slappna av. Nålen kändes inte så mycket till en början men det blev värre ned mot handleden och sedan när katten skuggades. Av någon anledning hade jag svårt att se på armen när den tatuerades, jag blev lite yr och illamående av det. Som tur var fanns det en liten TV som visade Fight Club och som jag kunde fokusera på. Visserligen inte världens mest lugnande film men det fungerade.
.
Nu har katten varit inplastad en natt och får vara framme i ljuset, den är dock fortfarande lite rödaktig och svullen. Den vill inte heller bli klappad på. Bilden blir ganska diskret tillsvidare så får vi se om det blir några närbilder längre fram.
.

.

Varför det blev en katt måste jag kanske inte förklara närmare? Säg gärna att jag har världens finaste tatuering och att den passar mig jättebra.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Gud så fin!!! Ja den passade dig perfekt:) /Heidi

2012-01-10 @ 21:21:40
Postat av: lovisa

Ja den var jättefin :-) roligt att både du och mamma har en katt. Blev lite orolig att du satt den på undersidan av armen längre mot armhålan. Där funderar ju jag på att sätta en :-)

2012-01-10 @ 21:29:56
URL: http://needthatcadillac.blogg.se/
Postat av: lovisa

Ja den var jättefin :-) roligt att både du och mamma har en katt. Blev lite orolig att du satt den på undersidan av armen längre mot armhålan. Där funderar ju jag på att sätta en :-)

2012-01-10 @ 21:29:56
URL: http://needthatcadillac.blogg.se/
Postat av: evelina

vad överraskad jag blev! jag visste inte att du ville tatuera ens, den är hur som helst nästan lika fin som du!

2012-01-10 @ 22:35:26
Postat av: Therés Johansson

Tack så mycket, det känns bra med lite bekräftelse. :)



Ska du också ha en katt Lovisa?



Jag är ganska tatueringssugen. Det blir nog något på ryggen också om något år.

2012-01-11 @ 12:00:12
URL: http://bakomfoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0