Gröna detaljer

Mina nya piffiga gröna gardiner. Jag hittade dem efter många om och men på Hemtex, på en liten bortglömd hylla med ett fåtal kappor. Detta var utan tvekan den djärvaste och stack ut bredvid blekt beiga och vita kappor. Notera mina plötsligt blommande orkidéer.
.

.
Matchande kuddar hittade jag också och senare på Ikea köpte jag gröna värmeljus som luktar äpple, men jag behöver helt klart fler gröna detaljer. En grön duk är ett måste och kanske en grön pläd. Inget slår dock inredningsdetaljen Vera (trots att hon inte är grön) som bara finns i ett exemplar även om det låter som ett IKEA-klipp.
.
Vår fina skolplansch måste centreras och de orangea plädarna ska egentligen inte ligga där, de gör det bara för att katterna inte ska frestas att klättra på våra nya möbler.
.

.

Det har inte blivit mycket pyssel i köket på sista tiden men det kommer nog snart. Jag har en för ändamålet högst passande julklapp som jag snart måste prova. Tills vidare får andra saker dyka upp här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0