Fåfängan fortsätter ...

Håret blev fint så jag passade på att i samma anda pyssla med mina naglar också. Det blev ett andra försök till att göra egna gelénaglar. På nära håll är det inte så fina, vilket är väldigt synd för de känns som naturliga naglar. Jag förstår inte hur man ska göra för att det ska bli perfekt, bättre produkter är väl förmodligen en del. I mitt fall får lite färg täcka skavankerna.
.
.
.
Naglarna är fortfarande lite oputsade på första bilden. Det är roligt att pyssla med naglarna, så roligt att jag googlade nagelteknologutbildningar häromkvällen, det var lite för dyrt för att göra som en kul grej. Eller ställer CSN upp tro? Drömma kan man ju. Tills dess är jag en glad amatör.
.
Nu måste jag snart börja med lite vettigare saker. Jag måste fixa en PIM (Praktiskt IT- och mediekompetens)-stjärna, läsa kurslitteratur och skriva en kursuppgift, dessvärre glömde jag en del (läs alla) viktiga böcker i Katrineholm. Försöker mitt undermedvetna skona mig från arbete under ledigheten eller är jag bara slarvig?
.
Gott nytt år föresten.
.
Om jag ska klämma fram ett nyårslöfte så får det bli att tagga ner lite under året som kommer, det blev några bollar för mycket det här året kan jag känna. Än har ingen trillat ner i huvudet på mig men det är väl bara en tidsfråga. Inga nya större projekt på ett tag alltså, med undantag för sådana som innehåller någon form av textil.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0