Stickat set i lila och grått

Mitt senaste stickprojekt består av tröja och matchande byxor. Tröjan har knäppning i sidan.  Mönstret och garnet kommer från Drops. Jag misstänker dock att jag har avvikit från mönstret vid ett par tillfällen, det blir lätt så om man är otålig och hellre försöker något annat än stannar upp i svårtolkade mönsterbeskrivningar.

.

.

I går spelade jag och min sambo Super Mari Bros II, dessvärre dog jag mer än en gång på samma bana, blev arg och kastade bort kontrollen (mitt speltålamod försvann nog någon gång på 90-talet). Jag råkade dessutom träffa Viola men hon såg mest förnärmad ut så det var inte så farligt. Jag fortsatte kvällen med att sticka små sockar av resterna från projektet ovan. Emellanåt försökte jag konversera min spelande tilltänkte men han blev störd och bad mig hålla tyst, vilket jag naturligtvis inte gjorde. Han varvade dock till slut spelet, trots att jag "slösat" bort flera liv.

.

Jag vill sticka någonting till mig själv men vet inte alls vad. Några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0