Mobilväska och husletande

I onsdags åkte jag till stan och tittade in i en mobilbutik (ingen smygreklam här inte) och efter att ha tittat runt en stund gick jag till gymmet för att fundera. Efter ungefär 10 kilometer hade jag bestämt mig och kunde gå tillbaka till butiken och köpa den mobil jag ville ha.
.
Så nu har jag en ny mobiltelefon och eftersom den är så fin var jag tvungen att ordna en liten väska åt den, jag vill ju inte att den repas i min portfölj om dagarna.
.

.

Jag använde mig av gammalt Lovikkagarn som jag hade hemma. Stickning, tovning, flätning och knapp tog allt som allt två simpsons-avsnitt, ett Halv åtta hos mig och Ett Biggest loser.

.

.

Idag har jag och min gubbe återigen varit ute i Krokek och tittat på ett hus. Det var väldigt fint och mysigt med en bra trädgård och eget garage. Dessvärre var det nog lite för mycket av ett renoveringsobjekt för oss. Det mesta i huset var original från 1971 då huset byggdes. Virrvarr (visserligen välbevarad) i köket, gult, brunt och turkost i badrummen, plastmatta som skulle föreställa parkettgolv osv. Sedan är ju frågan om vi vill bo i Krokek.

.

På vägen hem fick jag sitta i passagerarsätet och leka med min nya telefon medan min sambo körde, det var fint.


Kommentarer
Postat av: elin

Åååh, bra val av mobil! :D hihi. Visst är den super?



Kul med husvisning, synd bara att det var för mycket renoveringsprojekt!

2012-02-04 @ 16:52:56
Postat av: Therés

Den är fantastiskt bra och färgen är nästan det bästa.

2012-02-05 @ 20:42:10
URL: http://bakomfoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0