Fem år ...

Idag firade jag och min älskade fem år tillsammans, fem fina år som förhoppningsvis blir många fler. När jag kom hem från ett långt möte på banken (vuxenpoäng) så överraskades jag med en jättefin blombukett. Och jag älskar att få blommor. Jag å min sida hade köpt en burk med alla Mikaels favoritgodisar, mycket sötare än så blir vi inte. Jo det blir vi, bakom lyckta dörrar.
.

.

.
Förutom att ge varandra dylika ömhetsbetygelser åt vi chokladmousse samt, dagen till ära, smakade på vårt palsternacksvin som stått och mognat sedan förra hösten. Det var alkoholstark, med en lite julig smak enligt mig. Det var ganska gott men inget man dricker mängder av.
.

.

.
Jag älskar mina hallon i bakgrunden ...

Kommentarer
Postat av: David

Vad underbart! Grattis!

2011-11-14 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0