25 år

Igår fyllde jag 25 år, samma dag som Heliga Birgitta varit död i 638 år. Inte för att det skulle vara när på lika viktigt. Jag blev firad av familjemedlemmar från både när och fjärran, hur fjärran Borås nu kan tänkas vara. Det var dessutom inte bara människor som kom för att fira mig, världens bästa och mysigaste hundar var också där, även om de inte fick vara med på kvällens festligheter.
.
.

Jag fick väldigt många fina saker, som en pastamaskin, nya vassa knivar och en GPS. Mycket passande presenter till en Therés på 25 ärovördiga år. Även samlingen av Hallon från Orrefors kompleterades med en stor skål och en liten ljuslykta. Jag vill genast lägga något i skålen men vet inte vad. Därtill fick jag en ny fond att spara pengar i, mycket mer vuxen än så kan jag inte bli. I veckan blir det ytterligare firande med restaurangbesök och sedan Harry Potter och Dödsrelikerna del II.

.

.

En gedigen samling Hallon minsann.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis på födelsedagen (i efterskott) och vilka fina skålar :)!

2011-07-26 @ 11:10:56
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se
Postat av: Therés

Tack så mycket. Visst är de underbara?

2011-07-26 @ 16:49:09
URL: http://bakomfoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0