Sockerembargo

All glass från sommarens få varma dagar och alla kakor från desto fler regniga dagar har gett mig ett inte särskilt trevligt sug efter sötsaker, efter maten, till kvällen, till kaffet och till det mesta egentligen. Det är osunt men framförallt irriterande, så väck ska det, det blir inget socker för mig under hela september, undantag för födelsedag kan dock förekomma.

September är långt ifrån över men än så länge har jag varit duktig, visserligen har jag ätit sylt till frukostgröten ett par gånger men det kändes inte så farligt. På jobbet har jag däremot bakat både kakor och paj men inte smakat det minsta själv. Det är diciplin.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej



Såg ditt inlägg på forumet.Jag jobbar som obud för AGRIA så jag kan hjälpa dig med dina försäkringar om du vill!!!

Maila mig i sånna fall,så fixar vi det!!

Ewa

2009-09-08 @ 09:51:00
Postat av: Sara

Bra jobbat där! Jag håller med om det där med födelsedag för jag syndade igår och tog en bit tårta när en vän fyllde år, så det är väl ok?

2009-09-09 @ 17:19:10
Postat av: Therés

Ja, det är okej, man får göra undantag för åtminstone en födelsedag, det är inte mer än rimligt.

2009-09-09 @ 20:18:57
URL: http://bakomfoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0