IKEA-fynd

I torsdags var jag och min tilltänkte (han tror visst att han är anonym) på Tornby, Linköpings motsvarighet till Knalleland i Borås. Knalleland i all ära men på Tornby finns IKEA, något som Borås saknar. Jag hade förhoppningarna om att hitta en ny, liten springform men naturligtvis var jag beredd på det värsta, när man letar efter något brukar det som bekant inte direkt dyka upp framför ögonen på en. Döm om min förvåning när jag hittade inte bara en form utan flera. Förutom en smidig springform fick jag med mig två brödformar och en pajform, allt för under hundralappen. Alla formar var ganska små, vilket jag gillar, de var dessutom snyggt designade i brunt och svart, tydligen gillar jag brunt och det kanske stämmer. Min lycka var hur som helst gjord den dagen, i skrivande stund är jag för övrigt i full gång med att använda brödformarna för första gången. Resultat kommer kanske senare under dagen. Tills vidare, avundas mig mina nya formar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0