Raggiga sockar

Under hösten har jag stickat en del sockar och här är två av paren. Det lila paret stickade jag till mig själv, i ett ganska märkligt garn som resulterade i två ganska olika sockar, de är dock varma, mysiga och sitter bra och det är väl huvudsaken. Det är lite roligt att de är så olika också. Katten Vera hoppade in i bilden.




Det andra paret är ett par sockar med julmotiv som jag stickade till min sambo, jag har inte provat dem själv men min sambo verkar tycka om dem och det får vara beröm nog. Det var väldigt roligt att sticka dessa sockar då garnet gjorde mönstret av sig själv, det var alltså färgat på det viset. Garnet och även mönstret kommer från Järbo.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Min mamma har gjort tossor i det julgarnet åt mej! Världens finaste.

2009-12-08 @ 12:46:48
Postat av: Sara

Vilket fint garn! Och sockar med för den delen :)

2009-12-08 @ 19:35:55
Postat av: Therés

Det var väldigt fint garn faktiskt, väldigt mjukt också.



Du har du och min gubbe likadana fötter i jul nu då :)

2009-12-08 @ 20:49:37
URL: http://bakomfoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0