När man tänker på annat ...

Jag och min bror skulle åka och handla tidigare idag, när vi körde förbi några butiker på Källbäcksrydsgatan i Brämhult blinkade en mötande bil och gjorde därefter en vänstersväng precis framför min brors bil. Min bror hann reagera och och bromsade men trots det körde vi in i sidan på den mötande bilen. Hastigheten var inte hög men det blev ändå en ganska stor smäll, jag och min bror klarade oss som tur var, värre var det med bilen.




Den andra föraren såg inte oss över huvud taget. Vi körde in på parkeringen som den andra föraren hade svängt in på, han erkände att han hade tänkt på annat och att krocken var hans fel. Även om det gick förhållandevist bra och hade kunnat vara värre var det en ganska otrevlig upplevelse. Nu är det dock bara att hoppas att det går att göra någonting åt bilen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0