Önskningar och oönskningar

Lite saker jag vill ha och längtar efter just nu:
.
  • Chaite
  • Xbox med Kinect
  • Roliga spel^
  • Ett smidigt och väldigt bra löpband
  • En tävlingscykel
  • Ett radhus alternativt ett litet hus
Det var inte många år sedan jag tyckte det var onödigt att äga en TV. Vad hände? Nåväl, åtminstone chaite kan ordnas i kväll.
.
Saker jag inte vill göra just nu:
.
  • Frysa i bilen varje morgon
  • Besiktiga bilen
  • Bo i hyresrätt
  • Dela tvättstuga med andra
  • Betala massa ränta till CSN. Kan det inte få räcka med att betala lånet?
.

.

På tal om ingenting, såhär flitiga är bävrarna i Smedjebacken. Tyvärr ville de inte prata med eller ens träffa oss, kanske störde vi mitt i arbetet.

.

.

Och såhär glada och mysiga kan man vara i Smedjebacken och på andra platser också förhoppningsvis. Jag kände att ett positivt avslut behövdes. Orka negativa människor.

.

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad söta ni är!

2012-01-21 @ 13:03:38
URL: http://needthatcadillac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0