Mina pälsbollar

Idag har jag träffat fyra fluffiga Maine Coon, oemotståndligt fina och mysiga allihop. Dessutom hade de en imponerande samling klösträd i avancerade anordningar. Efter kvällen blev jag lite sugen på en liten (läs stor) fluffboll men jag har ju tre fantastiskt fina katter redan.
.

.
Viola 2 år gammal. Ett av de få vettiga korten på Viola, ser ni hur pussig hennes mun är? Ni anar inte hur svårt det är att fotografera en svart katt. Särskilt när hon inte direkt hjälper till själv.
.

.
Vera 2 år. Ett av hennes favoritställen är att ligga på tröskeln, lite halvt om halvt. Lägg märke till vårt moderna shabby chic-golv.
.

.
Nirvana 9 år, förmodligen världens mysigaste katt. Ligger väl förmodligen och väntar på att få mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0