Rosa lördagsmys

Lördagen utgjordes, som tidigare nämnt, av husvisning, övningskörning och veckohandling. När vi kom hem var jag frusen som en isglass, vilket resulterade i ett hett bad. Vi har till råga på allt ett mycket kallt badrum och det måste kompenseras med ännu mer hett vatten. Tur för mig att vattnet ingår i hyran, för många bad blir det när det är så här kallt.
.
När jag återfått en smula av min värme övergav jag badrummet och ägnade mig i stället åt att göra en efterrätt till kvällen. Det fick bli hallonmousse med riven choklad, enkelt och gott. Fint att titta på blev det också.
.

.

Nu har fläkten i köket gått sönder, vilket i och för sig inte var en alltför sorglig historia. Den fungerade ändå inte särskilt bra. Jag kunde inte steka en pannkaka innan hela lägenheten var igenimmad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0