Lovikka-inspirerat mobilfodral

Jag har pysslat ihop ytterligare ett mobilfodral, det är stickat, tovat, broderat och flätat. Som ni ser har jag hämtat inspiration från vantar av Lovikkatyp (Lovikkavante får man inte säga hur som helst). Rosa broderier tyckte jag passade mobilen bra.
.

.

Jag känner att jag även behöver något lite mer vårigt. Grov ull känns väligt vintrigt och det går kanske bra fram till i början av April, därefter måste jag nog ha ordnat någonting nytt.

.

I skrivande stund befinner sig min sambo vid disken i köket, sjungandes och visslandes. Mycket stämmningsfullt en trött tisdag. Hade jag fått blommor också hade dagen blivit perfekt, men man kan inte få allt. Nu ska jag göra honom sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0