Liten tröja i orange och blått

Den här stickade jag i somras. Den fick bland annat följa med till Spanien, så vissa delar har kommit till i en solstol. Mönstret kommer från Järbo och garnet är från Garnstudio och heter Karisma. Modellen är av den typ att man stickar alla delar för sig och sedan syr ihop allting. Jag har kommit fram till att det är fruktansvärt tråkigt att göra på det här sättet. Att sticka det mesta i ett stycke är mycket trevligare.
 
 
Jag funderade på att ge bort tröjan men är lite osäker på om någon mer än jag kan uppskatta den här färgkombinationen. Den får bli liggande tillsvidare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag läser aldrig bloggar och lämnar aldrig några kommentarer, i princip. Nu förhåller det sig som så att jag har en liten flicka bredvid mig som tycker att Therés stickar fint, och använder sig av fantastiska färgkombinationer. Gro säger "är det min storlek mån tro?"

Svar: Gro är inte dum hon. :)
Therés

2012-10-18 @ 09:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0