Klätterträdet

Jag har precis plockat undan julen och är jättetrött, så trött att jag måste äta lite glass. Min käre sambo är passande nog lite hängig så jag fick göra det mesta själv. Vill minnas att det var samma sak när vi skulle plocka fram julen ... hm.
.
Igår kväll satte vi ihop det nya klösträdet och det inspekterades snarast av Vera och Viola. Viola som tycker om små mörka utrymmen valde lådan medan Vera stationerade sig högst upp, där stannade hon nästan hela kvällen och natten. Nirvana som har klöst sönder det förra trädet var konstigt nog inte så intresserad.
.

.

Helt plötsligt blev dessutom det gamla klösträdet intressant igen.

.


Kommentarer
Postat av: dina-maria johansson

Så bra att dom fått ett nytt träd har du kunnat monterat det så det sitter stadigt...

2012-01-13 @ 09:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0