Lite drömmar

Jag vill ha Jan Hedhs receptböcker, kanske inte alla, men minst två eller tre till. Jag har Brödboken, helst av allt vill jag ha 277 sorters kakor, och så kanske sylt- eller tårtboken. Tre böcker från Jan Hedh hade suttit fint på min fotohylla med kokböcker.
.
Jan Hedh är konditori- och chokladmästare. Hur blir man mästare i choklad föresten och vem har rätten att utnämna någon till chokladmästare?
Hans brödbok är hur som helst jättebra och de andra jag bläddrat i verkar inte dumma de heller. Han håller kurser också, tänk vad roligt det vore att gå en kurs i choklad eller brödbakning.
.
www.janhedh.com
.
.
.


Kommentarer
Postat av: Tant Gul

Brödboken har jag sett men inte de andra..Framför allt syltboken blir jag nyfiken på..:-)

2011-10-01 @ 10:17:05
URL: http://tantgulsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0