Kakor med Nonstop

Dessa kakor bakade jag till min gubbe eftersom han älskar godis och i synnerhet Nonstop, vilket för mig är obegripligt. Nonstop är trots allt bara mjölkchoklad i ett lite mer färgglatt och lite dyrare format. Men eftersom min tillkommande är söt och rar så får han sina chokladlinser.
.
Jag fick det här receptet av min kära kollega hemkunskapslärarinnan, vart hon har hittat det vet jag inte så jag lägger inte upp receptet. Hon kallar dem för kompiskakor. Jag provade att googla lite halvhjärtat men fick inte upp rätt recept. De var hur som haver mycket goda och stora kakor. Vackert färgglada var de också förstås.
.
.
Notera att kakorna serverades på ett av mina fat med Boråsmotiv, det gjorde upplevelsen av kakorna än mer komplett.

Kommentarer
Postat av: Emma R

Åååh, om jag inte försökt vara nyttig hade jag nog ställt mig och bakat just nu. Såg verkligen gott ut.

2011-09-27 @ 21:49:20
URL: http://hickhack.blogg.se/
Postat av: Fia

Så mumsigt!Ser ut som köpekakor!

2011-09-27 @ 23:41:55
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0