Vi tar död på varandra

Jag tycker om att sprunga runt, vid, på (jag vet inte vad man säger) åbackarna i Norrköping. Tyvärr är jag inte ensam om att tycka om kombinationen av vatten och växtlighet. Små flygande djur visar sitt missnöje över min närvaro genom att med livet som insats flyga in i mina ögon. Det gör mig mycket arg och frustrerad.
.
Jag sprang alldeles för långt, alldeles för länge och det var alldeles för längesedan jag sprang långt och länge. Jag har inte hunnit med mycket träning alls under semestern. Nu kommer jag att vara trött resten av dagen. Kanske skulle det hjälpa med lite popcorn, kanske.

Kommentarer
Postat av: Tant Gul

Kul att du springer omkring i Norrköping. Det har jag också¨gjort en gång i tiden. Är från början från Norrköping. Hälsningar Tant Gul

2011-07-30 @ 11:46:50
URL: http://tantgulsblogg.se
Postat av: Therés

Det är trevligt att springa omkring i Norrköping. :)

2011-07-30 @ 12:01:44
URL: http://bakomfoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0