Plymouth Savoy 54

Av inläggets titel att dömma skulle man kunna tro att jag är intresserad av bilar, man skulle kanske till och med kunna anta att jag har vissa färdigheter vad gäller bilar. Tyvärr måste jag erkänna att så inte är fallet, bilar intresserar mig såpass mycket att jag är nöjd om de kan hjälpa mig från punkt a till punkt b, ungefär detsamma gäller färdigheterna. Dock har jag bröder som är mer praktiskt lagda och tack vare det fick jag under Valborg möjligheten att stifta bekantskap med en, även i mina ögon, väldigt fin bil.


Efter en skakig stadstur på mjuka, om än inte särskilt ergonomiska eller stabila säten insåg jag att det inte bara var jag som tyckte att bilen var fin. Var och varannan gångare tittade långt efter oss där vi högljutt gled fram över Borås gator, och det är väl inte så konstigt att folk tittar, bilen är som hämtad ur Grease. Åtminstone för en som inte kan någonting om bilar. Trots att jag egentligen är en sådan som uppskattar luftkonditionering och säkerhetsbälten, var det en väldigt trevlig åktur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0