En av alla dom

... som bloggar

Det är kanske egentligen inte riktigt min stil att blogga men nu sitter jag här ändå och har redan skrivit flera inlägg. Idén till att starta den här bloggen fick jag en natt nyligen då jag inte kunde somna, är det egentligen inte då man tar de bästa besluten, får de klokaste idéerna och löser all världens problem? Nästa dag kom bloggen till och på den vägen går jag.

Mitt val av namn till bloggen kan jag nog inte riktigt förklara, några kanske kommer att förstå den långsökta ordvitsen men för er andra kan jag säga att det är lite bakom foten att jag sitter och skriver detta.

För er nyfikna kan jag tillägga att jag inte kommer att skriva ner min hemlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0